TEMA KOMMER SENERE
 
Mødeledere: Karoline og Alberte
 
Mødets struktur (sådan nogenlunde):
Mødet starter kl. 17, og hvis du kommer senere, bedes du liste ind. 
 
VIGTIGT: Tilmeldingen er bindende. Hvis du ikke ved, om du kan komme, så find ud af det, før du tilmelder dig. Der oprettes automatisk venteliste, hvis man tilmelder sig, når grænsen for tilmeldinger er nået, og du får en mail om du har fået en plads, eller om du er venteliste. 
 
Det er gratis at deltage, men hvis du ikke er medlem af ADHD-foreningen, håber vi, at du vil melde dig ind. Er du medlem, kan du skrive dit medlemsnummer. Hvis du ikke er medlem, kan du bare skrive "nej" og hvis du er medlem, men ikke kan huske dit medlemsnummer, så skriv "ja". Det er altid muligt at danne mindre "fortsætter-grupper", som mødes, når man har tid og lyst. 
 
Alle os, der arrangerer møder gør det frivilligt og uden løn. Vi bestræber os på at forholde os til facts og forskning, når vi holder oplæg, men vi er IKKE professionelle oplægsholdere, og vi har ikke nødvendigvis skrevet en ph.d. om det emne, vi fortæller om. Vælger du at deltage, er du indforstået med dette og har du feedback, så vær konstruktiv :-) 
 
Hvis du kan, må du gerne give en hånd med oprydningen efter mødet eller en anden gang. 
 
Mødelederne skifter fra gang til gang, og oftest er det en af gruppens tovholdere. Du finder os i facebookgruppen eller skriver en mail til Katrine hvis du vil i kontakt med en bestemt tovholder. Hvis du ønsker at være mødeleder til et møde eller være fast frivillig, så send en mail til Katrine på katrine@adhdkbh.dk
 
Har du spørgsmål, så skriv dem i Facebook-gruppen eller send en mail til Katrine.
 
Vi glæder os til at se dig!